2010. március 22., hétfő

Jobb későn, mint soha, avagy két legyet egy csapásra

Még tavaly húsvét előtt hímeztem ki ezeket a kis képecskéket, aztán azzal a lendülettel el is süllyesztettem a fiókocskám mélyére. Most azonban előkerültek és ilyen kis díszek lettek belőlük.
Last year I stitched this little things, but they was sitting on the bottom of my case since now. I made little pillows of them for the Easter.




Ezzel jelentkeztem is egyben az Iglice Foltműhely felhívására, amely az UFO-k felszámolását hivatott elősegíteni. Ez lenne az én márciusi próbálkozásom a szekrény szellősebbé tételére. (Most picit kotorásztam, és van még mit elővennem az év további időszakaiban is!)
With this project I joined to the OPAM group of Iglice Foltműhely. I took a look of my everything-on-it wardrobe and relalized that I have enough work for this year.

22 megjegyzés:

Délka írta...

Nagyon szépek lettek!

unikat írta...

Emlékszem!!!
S de szépek lettek!
De jó újra látni őket, s pláne teljesen befejezve!

Barbi írta...

Gyönyörű lett a végkifejlet! Már a kis képecskékért is odavoltam, de így még szebbek! :D

Jucus írta...

Dee jóóókat csináltál belőlük! Szuperek!

F.Gina írta...

Édikék :))

martimez írta...

Nagyon hangulatosak...milyen jó,hogy húsvét is van minden évben...én általában csak a következőkre fejezem be őket :)

Cserny Cherry Ildikó írta...

De jók lettek! Én nem is emlékeztem rájuk.

Névtelen írta...

Jaj, nagyon helyesek lettek!

Zsófi írta...

Nagyon helyesek lettek, már tavaly is tetszettek félkészen:)

Monika írta...

Hűűűű! Egyébként én nem bánom,hogy vannak CSAK hímzős időszakaim. Amikor meg valamit gyorsan készíteni kell,akkor legalább ott vannak kéznél.Amikor hímzésre nincsen idő.
Nagyon szépségesek!

Márti írta...

Nagggyon jók lettek!!! Szuper mindegyik!!!

Faye írta...

Very cute!!

Szentpyr írta...

bárcsak nekem is ilyen ufo-kkal lenne tele a szekrényem!;) szuper jók!

Theresa írta...

These are soooo cute!!!! perfect for spring~

Mylene írta...

What beautiful small ornament. Great job!

Arien írta...

Tök szuper felhasználás, illenek a szinek és a gombok is olyan kis finom részletet mutatnak. Gratula!

Theresa írta...

I'd like to give you an award, if you'd like to visit my blog and collect it~~

Szecsi írta...

Edit, nagyon jól kitaláltad! Klasszak lettek! Ajándékok lesznek vagy csak kiakaszgatod a lakásban?

Szuperek az anyagok! A pöttyös irtó jó!!!

Andulka írta...

Szuperek lettek! A bárányos a kedvencem (vajon miért? :-) )...

Timici írta...

tündéri kis díszek, nagyon tetszik mind, de különösen a bárányos nekem is:o)

Edige írta...

Most már elárulhatom, hogy nálunk is a barika a nyerő. Már ki is lógattam a polcocskámra őket.

Judilla írta...

Szuperek lettek!